Zarzadzanie zintegrowane w firmie

Symfonia Sage to zintegrowany pakiet, który pomaga zarządzanie w krótkich i niewielkich firmach. Sposób ten kompleksowo wspomaga zarządzanie codzienną pracą przedsiębiorstwa, głównie w obrębie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych. Pozwala tym jedynym uzyskanie wyczerpujących informacji, które są istotne przy podejmowaniu decyzji.

Oprogramowanie wspomaga bycie firmy w działach finansowo - księgowych, kadrowo - płacowych i sprzedażowych. Stanowi to plan bardzo elastyczny, dający szansę modyfikacji podstawowych ustawień (np. działów firmy, planu kont id.) oraz budowania swoich dokumentów, zestawień i raportów. Pozwoli na to wewnętrzny język raportów. Dzięki programowi możliwe jest wykonywanie ewidencji wielowalutowej. Program jest modułem bardzo zautomatyzowanym - wszystkie raporty i złożenia organizowane są praktycznie przy pomocy jednego klawisza. Informacje te w łatwy sposób można przenieść do programu Finanse i Księgowość. Wchodzi w prawdziwym stopniu na usprawnienie i przyspieszenie pracy, wprowadzone raz informacje przebywają w nim zapisane a wolno je później wielokrotnie wykorzystać. Program ten zapewnia również dotarcie do całkowitych potrzebnych informacji - posiada rozbudowaną opcję filtrowania, sortowania bazy danych. Rozwinięta sprawozdawczość zezwala na dużą ocenę sytuacji finansowej firmy. Nie bez miejsca jest prostota działania. Przygotowany specjalnie dla klientów podręcznik w łatwy sposób tłumaczy zasady jego realizowania, dodatkowo wbudowano w porządek dział pomocy, którym można posłużyć się w każdym momencie. Program zapewnia pełne bezpieczeństwo pracy - kontroluje poprawność działań, chronologię i robi często o potrzebie wykonania kopii. Nie traktuje szanse, aby do podstawy danych dotarły osoby niepowołane także do tego nieuprawnione. Możliwe jest zatem dzięki profesjonalnemu systemowi haseł. Warto również wspomnieć, iż Symfonia Sage jest modułem nieustannie aktualizowanym i rozwijanym w zasadę nowych przepisów (użytkownicy otrzymują automatyczne aktualizacje).